Witaj!

Serwis korzysta z plików cookies w celu realizacji usług oraz dla Twojej wygody. Jeżeli nie wyrażasz zgody na używanie plików cookies – zmień ustawienia swojej przeglądarki. Zapoznaj się z Polityką cookies.
Zamknij panel


poprzedni utwór:
http://www.protonradio.com/show.php?showid=9


teraz w eterze:


następny utwór:
[12 AM EST] Featured Artist with Clay van Dijk

Heineken znika z nazwy Open’er Festival

2013-11-04 » powerplay.pl » newsy » nadesłał: kowal | źródło: www.opener.pl | media: internet [+] Ja ❤ to! (0) rozmiar tekstu: A A A A A

Po 11 latach organizowania festiwalu Heineken Open’er Festival, główny sponsor imprezy - Heineken - wycofuje się ze współpracy.

- Ta chyba najdłuższa umowa - współpraca sponsorska promotora muzycznego ze sponsorem jest dowodem, że łączą nas nie tylko pomysły biznesowe, ale i idee promocji w Polsce muzyki i sztuki na najwyższym, światowym poziomie - podkreśla Mikołaj Ziółkowski, szef Alter Art.

- Po 11 latach satysfakcjonującej współpracy stwierdziliśmy, że nasze cele zarówno na poziomie biznesowym, jak i wizerunkowym, zostały w pełni osiągnięte - uzasadnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Anetta Gołda, brand PR manager w Grupie Żywiec. - Zamierzamy kontynuować tę współpracę jednak już na innym poziomie, jako sponsor główny festiwalu. Umożliwi to nam skupienie się na aktywacjach globalnych platform komunikacji, jak James Bond, Voyage czy Sunrise - dodaje.

Jednak piwo od Heinekena będzie można kupić na przyszłorocznej edycji festiwalu. Nieoficjalnie mówi się, że marka piwa często była pomijana przez uczestników imprezy, stąd decyzja o wycofaniu się głównego sponsora.

najnowsze »

najpopularniejsze »

  •  

podobne »

  • dodaj newsa:
Rejestracja
  • pokaż do dnia:
  • tagi:
This will be shown to users with no Flash or Javascript.
oglądane: 6615x Zapisz i podaj dalej podziel się
Kliknij, zapisz w Ulubionych w Profilu i powiadom znajomych,
że to Ci się podoba!